Com han d’afrontar les empreses el repte de la digitalització. "Menys Likes, més Leads", diu el títol de l’obra que ha coescrit amb el seu germà Jose i també la conferència que pronuncia demà (hotel Eurostars, 19 hores) convidat pel Chapter Andorra Esade.
Quina és la situació de les empreses andorranes respecte a la digitalització davant d’entorns que vostè coneix tan bé com el català o l’espanyol?
Les empreses andorranes capdavanteres estan al mateix nivell i inclús en certs aspectes les del món de l’esquí estan molt per sobre de les catalanes o espanyoles. Constato que hi ha una preocupació de l’empresariat andorrà per estar a l’última.
I per estar a l’última s’ha d’estar a l’entorn digital.
En els entorns on hi ha, entre cometes, menys competència com per exemple en el comerç potser encara no estem tan avançats. I la digitalització és un tema de