Li agrada la política i voldria dedicar-s’hi en un futur. Té 14 anys i cursa tercer d’ESO. Fruit del seu interès pel món polític, assisteix a sessions del Consell General i acudeix a les reunions de poble organitzades pels partits.
Des de quan tens interès per la política?
Fa un any i escaig, va començar tot amb el tema de Catalunya. Em va interessar el tema i em vaig començar a informar. Després, vaig anar al Consell de joves, em van explicar que hi havia reunions de poble dels partits i que es podia parlar també del que passava a Andorra. A partir d’aquí em vaig començar a interessar en part per la política andorrana.
En què et fixaves del cas català?
Primer, em vaig interessar per la situació que hi havia en general i a partir d’aquí, també vaig poder veure la