Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Anna Marquès

“Cada vegada estan ofegant més la gent que té gossos”

A favor que els que tenen gossos paguin una taxa si hi ha facilitats
Presidenta de l’Associació Canina, insisteix en la bona educació dels amos i critica que es vulguin posar impostos quan no hi ha suficients espais aptes per a animals.
És parla molt ara de la bona educació dels animals. S’ha posat de moda?
Sí, bàsicament per programes mediàtics que han fet més proper aquest tema tot i que la idea que han transmès no és la correcta.

Per què?
S’ha fet molt com un xou. Apareix un gos que té un problema i se li soluciona en trenta minuts. Sembla que tinguem una vareta màgica i no és així.

Vol molt de temps?
Depèn de la problemàtica i de l’actitud dels propietaris. De vegades si hi ha conductes serioses es poden trigar mesos.

Com és el dia a dia d’un educador d’animals?
Et trobes de tot,
  • #13 marta
    (18/12/17 23:41)

    mixa va dir..
    Que posin càmeres als contenidors d brossa i a veure qui és més brut si els humans o el gossos!

    Respondre
  • #12 Coquelicot
    (18/12/17 22:06)

    JKR va dir..
    Doncs tal com us vec millor pels gossos. S'han de tenir algunes capacitats per tenir un gos!

    Respondre
  • #11 JKR
    (18/12/17 21:19)

  • #10 Joan
    (18/12/17 19:26)

    Passeja pel centre de Sant Julià i  veuràs la gent que passa amb 2 o 3 gossos. Les voravies haurien de ser tres vegades més amples! I acabats els ofegaments.

    Respondre
  • #9 coquelicot
    (18/12/17 18:43)

  • #8 mixa
    (18/12/17 17:58)

    Qui bulgui una mascota que es compra un hámster. Embruten menys les carrers

    Respondre
  • #7 negocis
    (18/12/17 17:02)

    A mes de tot el que diuen els demés comentaris, la actual " febre del gos" nomes ha servit per incrementar tots els negocis , com el seu, al voltant del gos. Lamentable convertir la tinença d' essers vius en un negoci, que retroalimenta tanta tinença amb els consegüents abandons i maltractes, la majoria son capritxos, la minoria els responsables, que estan igualment "crucificats" per la majoria incivica...

    Respondre
  • #6 Gatuno
    (18/12/17 16:25)

    Doncs no ho sembla...
    Cada cop veig mes pixades i cagades de gossos.
    Heu pensat a educar i regular la tinença de gossos???

    Respondre
  • #5 Carla
    (18/12/17 15:53)

    La majoria de gent que te gossos ho fa per seguir tendència o per pur capritxo, com solem fer en l'actualitat. I després no saben fer front ni a les necessitats reals dels animals ni al respecte que es mereix la resta de ciutadania que no te perque assumir el que alguns han buscat a títol particular. I a sobres exigint a l'adminsitració que asseguri les responsabilitats que només son d'ells. Em nego a pagar més per la manca de higiene que provoquen i encara menys pagar perque el govern i els comuns hagin de construir i mantenir zones per ells. Però que coi us heu pensat?

    Respondre
  • #4 No mes gossos
    (18/12/17 13:40)

    Cada dia estan ofegant la gent amb gossos??? I el meu esifici de color negre dels pixats, i el edifici vei, i l altre vei??? El pais esta negre de pixats, un pais de muntanya, i el 90% treu el gos al carrer, 23h tancat a un pis, en serio estimeu el gossos??? O es un negoci mes i us fan falta mes clients??? 

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts