Deixar-se la pell escrivint. 25 anys. Escriptora i bloguera. Farà demà la conferència ‘Com escriure un llibre (o tres) i no morir en l’intent’, a l’FNAC. Va començar a escriure als vuit anys.
Com s’aconsegueix escriure tres llibres i no morir en l’intent?
Depèn de com entenguis l’escriptura, per a mi és un procés en què em deixo molt la pell. Penso que l’important és tenir constància, saber que si vols escriure ho has de fer i no deixar-ho per demà.
En què s’inspira quan vol escriure?
Sobretot m’inspiro en petites coses del meu voltant, en el cas del llibre Nosotros después de las doce, per exemple, va ser bastant puzle, jo sabia que tenia una noia amb una edat d’uns 18 anys, també tenia al cap un carrusel i res més. Després estant un estiu