x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Planellades

Planellades

Planellades

Planellades

Planellades

Actualitzada 30/09/2021 a les 06:02
  • #10 Governs, ONU, (OMS) y multinacionals. El trio de la confiança.
    (30/09/21 18:38)

    Anem ja per la tercera dosi. Alguns països per la quarta i sembla que hi haurà més.

    No em penso vacunar per raons meditades, algunes científiques, altres de confiança en qui ho recomana, alguna cosa per rebel·lia i molt per incertesa en vacunes que tenen efectes positius no esperats però silenci respecte els negatius.
    Però reconec que puc estar en un gran error.

    Però crec que la vinyeta d'avui és sincera i per primera vegada no amaga ideologia. Cal passar per l'adreçador, "pasar por el tubo". Mas ample o estret però obligatori. I saber que els governs ens aniran estrenyent més i més.
    La llibertat és avui així.

    Respondre
  • #9 Pere
    (30/09/21 16:08)

    Crec que algú no ha entés la vinyeta.
    O "pasas por el aro" de la vacuna, o pasas per l'altre de foc. No et donen mes opció. Perca mí molt encertat.

    Respondre
  • #8 John
    (30/09/21 13:06)

    No entenc perquè han de tenir més drets els uns que el altres, es paguen amb els diners de tots, això és una persecució en tota regla, la història parla de moltes imposicions a la població i de qui les feia.

    Respondre
  • #7 Ideólogy
    (30/09/21 10:37)

    Els mitjans de comunicació estan subjectes ALS poders de les Grans empreses privades, el Govern i l'Església, a aixó cal sumar-li la censura diària als comentaris dels lectors, la gran majoria de vinyetes són ideològiques i amb color polític-sanitari.

    Respondre
  • #6 DONCS NO, ROTUNDAMENT NO
    (30/09/21 10:20)

    Polarització social va dir..
    NO. ROTUNDAMENT NO. Ja n'hi ha prou. Vaig passar la malalatia no soc cap negacionista. Però tinc una IMMUNITAT NATURAL altíssima, NO NECESSITO la vacuna. Pareu ja amb les maleïdes etiquetes!!!!!! El què és vergonyós, començamt per les vinyetes d'aquest impresentable, ja fa dies, és la persecució ideològica encoberta que s'està fent. IL·LEGAL i anticonstitucional, vulnera tractats internacionals, constitució i la pròpia llei de la CASS. Ja n'hi ha prou. Espero i desitjo que els hi caiguin demandes a dojo.

    Respondre
  • #5 Nyap
    (30/09/21 08:52)

    Aquest vinyetaire em recorda als pintors de l'edat mitjana que pintaven escenes horripilants amb personatges grotescos, perquè pagava l'església i així ho volien els de la mitra.
    En aquell cas, els pintors creaven obres precioses quan pintaven per lliure, en aquest cas, tenim un convençut total de la seva escena medieval.

    Respondre
  • #4 Polarització social
    (30/09/21 08:47)

    Entre covidians hipocondríacs i negacionistes terraplanistas camina el joc.

    Respondre
  • #3 Cisquet
    (30/09/21 08:23)

    Esteu dividint la societat.
    Heil DA!

    Respondre
  • #2 jon
    (30/09/21 07:33)

    Conec gent amb problemes médics de circulació que no es poden vacunar. Que podem fer aquesta gent?? Han de pagar tma per anar hi a tot arreu, no podran gaudir de tot com abans de la covid? es tanquen a casa?

    Respondre
  • #1 josep
    (30/09/21 07:32)

    molt encertat bravo

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts