x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV

Planellades

Planellades

Planellades

Planellades

Actualitzada 17/04/2021 a les 06:28
  • #7 Si!!...però no...
    (18/04/21 10:18)

    JOAN va dir..

    Jo no confondria les polítiques dels dorigentes actuals de la Generalitat amb el "poble català".
    La democràcia representativa té els seus límits.

    Respondre
  • #6 JOAN
    (18/04/21 08:09)

    Al sr.Planelles li falten cames per a criticar al poble català. S´en diu xenofobia i s´ho hauria de fer mirar. Salud i república.

    Respondre
  • #5 No es compara els números...
    (17/04/21 18:36)

    No compara números però algú creu que un territori on hi han 24 casos actius nous pot ser perillós per 7,7 millions habitants.

    A Andorra hi han mesures de control i limitacions us mascareta aforament etc... I tot això fa que no es pugui dir que els 5 O 10 mil catalans que poden venir tornint contaminats cap a casa i siguin la causa de la 4arta onada.
    Si només tenim 24 nous casos per sort hi ha un cert control de brots, el Samper s'equivoca amb la política de la por.
    Igual que no té cap sentit un confinament municipal sense tenir en compte les característiques de cada territori però això ja és només problema seu!

    Respondre
  • #4 Si!!... però no...
    (17/04/21 15:21)

    Disconforme amb la Generalitat. En fons i formes.
    Però a l'comparar cal ser conscients de les escales:

    Andorra: 78.500
    Catalunya: 7.600.00

    7.700.000: 78.000 = 96,8
    En població Catalunya engloba 96,8 vegades la població d'Andorra.

    Dia 16 abril 2021
    Nous casos Catalunya 2035
    Nous casos Andorra 29

    Multiplicant els casos d'Andorra amb les vegades que estácontenida seva població a Catalunya:
    96,8 X 29 = 2.807,2

    És a dir, si a Catalunya seguissin la nostra proporció, el dia 16 haurien tingut 772 infectats més.

    Respondre
  • #3 Absurd
    (17/04/21 13:04)

    Potser la comparativa és una mica absurda: 77.600 habitants VS 7,7 milions d'habitants. Crec que el percentatge és superior a Andorra i tot.

    Respondre
  • #2 Xavier
    (17/04/21 11:57)

    Com que l' ordre de poder viatjar ve del Govern de Madrid...... Tot està contaminat i Andorra no pot evitar la politització dels veïns. L' acudit de Planelles d' avui ho explica molt bé.

    Respondre
  • #1 x
    (17/04/21 09:31)

    quants residents a Andorra i a Catalunya ?

    Respondre
7
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts