Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
L'acudit


M'he fet un bon tip de riure, però "tunejant" l'acudit... Vista l'actualitat d'Andorra... Fins i tot S'esberla la terra... (Qué ja no pot més amb aquesta generació de "marramiaus i cuentistes", escolteu els senyals tots plegats...)
Respondre
No entenc per qué portes tant malament que els lectors facin comentaris a les notícies del Diari. Clar, que sempre en el mateix sentit.
Respondre
No em fa riure i no li trobo la gràcia.
Respondre