Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Planellades


Humor va dir..
Doncs és ben fàcil...

No entenc aquest dibuix !
Respondre
Molt bó Planellas !!!
Respondre
Tractaré d'explicar la vinyeta, però primer em presentaré, em dic Aerin de Oesternesse Obel Pujol del Bosc de Brethi però els meus amics em diuen Lluis, bé ..... en realitat no tinc amics ....
Respondre