Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Planellades


L'esperit nadalenc s'ha perdut, juntament amb la nostra identitat com a país, els llums led un més abans amb pressupostos milionaris són un reclam que beneficia bàsicament a les grans marques, als oligopolis del descompte, als horaris ininterromputs i els sous precaris.
Respondre
A comprar si vius a Disney Andorra DA, pisos a 500€, la gent feliç del seu Salari, horaris flexibles per anar de botgues,....el Cel a la Terra...
Respondre
Queda molt bé i maco tot el sistema d'il·luminació nadalenca, però sembla que en l'andorra actual només existeixen vivand, meritxell i l'illa. tot i així, per escaldes gastar + o - 400000 € per temporada de nadal, sembla un mal exercici general de malbaratament de les arques públiques, vist altres importants i necessàries necessitats del ciutadà de base, a les quals els nostres governants no semblen voler posar solució.
Respondre