Ús de cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i mostrar-li publicitat relacionada amb les seues preferències. Si continua navegant, entenem que accepta el seu ús.
x
Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
La ciutat de Chicago (Illinois), ahir a primera hora del matí.
Actualitzada 31/01/2019 a les 07:12
L’onada de fred que afecta la regió del mig-oest dels EUA va paralitzar ahir les principals ciutats d’aquesta regió i va deixar un balanç provisional de sis morts. Les baixes temperatures registrades, de fins a -37 graus, es van veure agreujades per un vent que portava la sensació tèrmica fins als 50 sota zero.
#1Fahrenheit 451 (31/01/19 10:02)
A Rússia els nens juguen a la neu que està 60 ° C sota zero i ens EUA alarmándose per arribar a -39 ° C ... simplement estan prenent la seva pròpia medecina, la naturalesa castiga aquells que la agredeixen més...
A Rússia els nens juguen a la neu que està 60 ° C sota zero i ens EUA alarmándose per arribar a -39 ° C ... simplement estan prenent la seva pròpia medecina, la naturalesa castiga aquells que la agredeixen més...
Respondre