La major part del gabinet utilitza la fórmula “consell de ministres i ministres” per prometre el càrrec, en un acte sense símbols religiosos
Els 17 ministres del govern de Pedro Sánchez van prendre ahir possessió dels seus càrrecs amb una reivindicació del consens i la igualtat, i amb la intenció de potenciar la convivència a Catalu-nya. Després que dimecres Sánchez desvetllés la llista completa del seu gabinet, la vicepresidenta, Carmen Calvo, i la resta de ministres van prometre els càrrecs davant el rei Felip VI. Ho va fer la majoria amb una fórmula que va estrenar Calvo en prometre guardar el secret de les deliberacions del “consell de ministres i ministres”. Tots van optar també per prometre, no jurar, els càrrecs, en un
Aquest Govern es passarà el mandat així, amb la seva agenda globalista, defensant les causes perdudes dels homosexuals, feministes, i la "igualtat" inexistent, mentre el seu poble seguirà veient l'augment de la desigualtat, fam, pèrdua de les prestacions de jubilacions, retallades en Sanitat, seguiran els desnonaments, sous congelats, l'onada de privatitzacions del que era públic, etc.
Respondre