Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
El tècnic es mostra optimista perquè es pugui arribar a acords amb l'estadi
L'entrenador de l'FC Andorra, Eder Sarabia
Fernando GalindoEl tècnic de l'FC Andorra, Eder Sarabia s'ha referit aquest matí a l'enrenou del club amb l'estadi, i ha volgut reivindicar la importància que l'entitat té pel país. A la roda de premsa prèvia al partit de demà contra l'Albacete, l'entrenador basc ha assenyalat que "estem centrats en el nostre, però és cert que des de fa uns anys, l'FC Andorra s'està convertint en una entitat molt important pel país", i ha agregat que "cada cop hi ha més afició i més ganes de futbol, i ja no només dins, sinó també fora del país". A més, el tècnic ha assenyalat que "segur que els que tenen dades ho saben millor, però a dia d'avui la paraula Andorra i la repercussió del país cap a fora és més gran des que hi ha l'FC Andorra".
Pensant en el futur, Sarabia s'ha mostrat optimista, i ha afirmat que "crec que segur que s'arribarà a acords de manera puntual que puguin beneficiar a l'FC Andorra, a l'esport, al futbol, al país i al seu creixement", i ha clos que "crec que no hi haurà cap problema perquè tot vagi de forma natural per un bon camí".
Mark va dir..
ja han sortit els ninis i cunyats
per cer gran gestió de puntada endavant de l'antic equip de Govern. i dels funcionaris responsables de instal·lacions ...
RespondrePot ser aquest senyor i el seu amics salvaran el peís, ja tenim sol·lucionat el pbl de l'habitatge, promoció turistica, sort del Fc Andorra que ens porta gent al peís... au va l'unnic interès és económic i per crear benefici per alguns clarament ens vol enganyar.
Respondre
SAM va dir..
Et sembla poc, una aportació de 10 milions del comú. Una cessió de l'espai per 50 anys (crec que així era) per una empresa privada? Al final han anat apretant tant i jugant a la "pxta i la ramoneta" amb comuns i govern que els ha exclatat la bomba a la cara. Correcte a la capital hi anira més gent, aixi tambe es descentralitza a l'hivern, les activitats concentrades en parroquies d'esqui. Malauradament no han fet el mínim esforç que porti a pensar que si que volien construir un estadi. Més opcions que han tingut ells, no crec que cap altra entitat esportiva del pais n'hagi optat. Si tan volen defensar al FCA perque ajudaven tan poc abans de l'arribada del sr. Pique? al final queda clar que han extes l'astora a una personalitat que ha jugat amb tothom, com s'ha vist amb la COPA DAVIS. A la que té que afluixar la pasta es.... donde dije digo, digo DIEGO! Les mentides tenen poc recorregut!
Deixeu de dir tonteries,aquí qui hauria de parlar són els presidents de cada entitat....ells són els únics amb govern que saben el que s'ha firmat i pactat.I s'haurà de respectar el que està establert i prou
RespondreEs curiós que pensi que desde que hi ha el FCA la repercusio del Pais es molt mes gran fora.......així els hi va aquests del FCA......abans que arribessin desde BArcelona a les muntanyes no ens coneixia ningu es veu , debiem ser d'un altre planeta i ara , gracies a ells , ja estem a la seva òrbita.......les lliçons del Kingsleague group son espectaculars dia a dia , guanyen pasta i que paguin els de les muntanyes
Respondre
Estadi va dir..
a preu de saldo no crec pas, a mes un estadi es millor a la capital hi va mes gent.
xulangas va dir..
Per la prepotència de les teves paraules el xulangas deus ser tu...
xulangas va dir..
És una persona clarament implicada en aquest tema, no ha parlat fins ara. I ara sortim amb que s'ha de dedicar a "entrenar"? Venga va
Estadi2 va dir..Et sembla poc, una aportació de 10 milions del comú. Una cessió de l'espai per 50 anys (crec que així era) per una empresa privada? Al final han anat apretant tant i jugant a la "pxta i la ramoneta" amb comuns i govern que els ha exclatat la bomba a la cara. Correcte a la capital hi anira més gent, aixi tambe es descentralitza a l'hivern, les activitats concentrades en parroquies d'esqui. Malauradament no han fet el mínim esforç que porti a pensar que si que volien construir un estadi. Més opcions que han tingut ells, no crec que cap altra entitat esportiva del pais n'hagi optat. Si tan volen defensar al FCA perque ajudaven tan poc abans de l'arribada del sr. Pique? al final queda clar que han extes l'astora a una personalitat que ha jugat amb tothom, com s'ha vist amb la COPA DAVIS. A la que té que afluixar la pasta es.... donde dije digo, digo DIEGO! Les mentides tenen poc recorregut!
RespondreDes de sempre que s'ha ajudar al FC Andorra, lo unic que els antics "gestora" s'emportaven tots els diners... deutes de mes de 400.000€ en 6 anys, i tothom estava corrent de pagos, pero clar, si els tresorers Ho amagaven tot?