x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Bàsquet

L'afició més fidel

La crisi sanitària només resta, aproximadament, un 15% d’abonats al MoraBanc Andorra, que manté 2.000 socis

Nova campanya de socis del Morabanc Andorra

Nova campanya de socis del Morabanc Andorra

Presentació de "Renaixem" la campanya de socis del Morabanc Andorra

Presentació de "Renaixem" la campanya de socis del Morabanc Andorra

El soci del MoraBanc Andorra ha respost d'una manera excepcional tot i no poder assistir als partits.

El soci del MoraBanc Andorra ha respost d'una manera excepcional tot i no poder assistir als partits.

El soci del MoraBanc Andorra ha respost d'una manera excepcional tot i no poder assistir als partits.

BC MORABANC ANDORRA
Actualitzada 01/09/2021 a les 12:24
El MoraBanc Andorra pot presumir de tenir, de ben segur, una de les aficions més fidels de la Lliga ACB. Malgrat la situació pandèmica que va afectar i afecta la societat, més del 85% dels abonats al club van decidir renovar el seu compromís el curs passat. Així, només una forquilla entre el 10% i el 15% va decidir no renovar el carnet davant la impossibilitat de veure algun partit al Poliesportiu. L’entitat ja va anunciar que premiarà la fidelitat dels socis que decidiran renovar aplicant-los un preu molt competitiu, de 55 euros. A més, s’ha de tenir en compte que aquesta temporada hi haurà més partits, ja que l’Eurocup amplia el format.

El MoraBanc Andorra, sota el lema Renaixem, va presentar ahir la nova campanya de captació de socis amb la voluntat de mantenir els prop de 2.000 actuals. El cap de comunicació del club, Gabriel Fernàndez, va explicar que aquest concepte de renaixement “és el que sentim que està passant i el que volem que passi els propers mesos, després d’aquest període tan difícil viscut per la pandèmia”. Així, han elaborat una campanya inspirada gràficament en L’home de Vitruvi de Leonardo da Vinci en què participen tots els jugadors i el tècnic, Ibon Navarro. Aquesta temporada, a diferència de les anteriors, el carnet de soci del club no dona accés als partits, sinó que caldrà comprar una entrada, que es podrà adquirir al web del club, i que oscil·larà entre els cinc, els deu i els setze euros, depenent del nivell de la localitat, i amb un descompte per als menors de 18 anys, els majors de 65 i els socis familiars. El director de comunicació va exposar que “hi ha un canvi clar de paradigma. S’obre una nova manera d’anar als partits i estem convençuts que els nostres aficionats s’hi adaptaran”. La idea és que, tot i l’obligació d’haver de comprar l’entrada corresponent partit a partit, “els preus estan pensats perquè anar al bàsquet no acabi costant més diners dels que costava”.

El preu del carnet de soci per als nou abonats és de 120 euros i igual que en el cas dels socis renovats el carnet no dona accés als partits. En canvi, la targeta sí que permet gaudir d’una sèrie d’avantatges, descomptes en marxandatge i promocions. Fernàndez també va comentar que “el nou protocol [amb la limitació de 1.800 espectadors per partit] ens ha permès, més o menys, satisfer les demandes dels nostres socis”.
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2024 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts