Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Gerard Piqué i el seu fill Sasha baixant pel Tobotronc
Instagram
Gerard Piqué també va visitar l'estadi nacional


i??
Respondre
Un dia vaig preguntar a un noi cubá de 22 anys que va arribar a Andorra, el pare feia ja uns anys que hi era. L'hi vaig preguntar" que es lo que mas te ha llamadonla atencion de Andorra?" Resposta" que mires donde mires todo se puede comprar. Y efectivament tenia rao.
Respondre
Mercadillo va dir..
Com es nota que ets un funcionari que no has pencat mai. Enlloc del Viladomat ho podries haver comprat tu.
Vas participar al concurs ?????
Jajajajaja inútil

Gerard va dir..
Ja l'hi em regalat al senyor Viladomat Arcalís també ho podem fer amb Naturlandia.

Ganga: ofereixo parc d'atraccions a bon preu! va dir..
Si Messi va comprar l'Hotel Canut, Piqué prou podria comprar Naturland. En reconeixement, els lauredians li dedicaríem l'avinguda principal de la parròquia.

La noticia es de Piquè o Naturland....! Potser que sigui de Piquè perque Naturland lli falta de visitants....
Respondre
Ganga: ofereixo parc d'atraccions a bon preu! va dir..
Ho dubto. Si en Gerard Piqué té tants diners és perquè sap olorar les bones inversions jaja

Ganga: ofereixo parc d'atraccions a bon preu! va dir..
Qui respiraria tranquil i dormiria ben feliç seria el Sr. Josep Pintat, pare de Naturlàndia i avi de Naturland. Per cert, en el seu darrer article dedicat a Naturland, el Miquel Calsina es referia a la venda del parc com una sortida desitjable.

Ideal que aquest senyor compri Naturland. El Sr.Majoral ja tindria les eleccions del 2023 guanyades i els lauredians respiraríem tranquils.
Respondre
"Pique visita Naturland"... ens la bufa...
Respondre