Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Vicky Jiménez es va quedar a les portes de la final.
ITF

Som-hi!!!!!!
Volem beques i tot el que ella vulgui no com els de esquí.
Un exemple!!!!!
Som-

Un plaer veure la Victòria jugar en directe! Ha fet gaudir al públic i ha lliutat com una campiona al davant d'una Schunk implacable. Endavant Vicky.
Respondre
Un gran èxit! Molt mèrit competir amb una rival dos anys més gran que ella. Una derrota que ha de servir per créixer. Hem d'estar molt orgullosos com andorrans de tenir una esportista com la Vicky!
A seguir campiona!

Enhorabona. És un plaer veure joves del país competint en tornejos internacionals. I més quan aconseguiu bones posicions, que també és important.
Noies i nois d'Andorra, preneu exemple, de tots els companys que es sacrifiquen amb l'esport o amb la cultura també. L'esforç sempre té recompensa.
Vicky ets la millor. El que fas cada setmana es increible. Ens representes de la millor manera amb esforç i dedicació.
Respondre