Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


CAGON va dir..
Tu, siemprrre negativo

Jo, el que faria és augmentar el pressupost de la FAM en 10 milions d'€. Vinga vaaaaaa, foteu riure...!!!
Ja fa temPs que haguéssim pogut tenir un campió del món en curses de muntanya, però no us va donar la gana ajudar-lo... havia de compaginar la família, amb la feina i els entrenaments, prou va fer!!!!
Ferran Teixidó, per mí, ets l'ESPORTISTA D'ANDORRA!!!!

Felicitats Marc,
És molt esforç, cuida't molt!!

Felicitats!!!
Respondre
CAGON va dir..Jo, el que faria és augmentar el pressupost de la FAM en 10 milions d'€. Vinga vaaaaaa, foteu riure...!!!
RespondreJa fa temPs que haguéssim pogut tenir un campió del món en curses de muntanya, però no us va donar la gana ajudar-lo... havia de compaginar la família, amb la feina i els entrenaments, prou va fer!!!!
Ferran Teixidó, per mí, ets l'ESPORTISTA D'ANDORRA!!!!
Totalment d'acord amb tu, sense per això voler desmerèixer la feina feta i lo aconseguit per en Marc Casals!