x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Olimpisme

Els Jocs de Tòquio se celebraran sense públic

No hi haurà espectadors als esdeveniments de Tòquio.

Els Jocs de Tòquio se celebraran sense públic

No hi haurà espectadors als esdeveniments de Tòquio.

REUTERS
Actualitzada 09/07/2021 a les 06:37
Finalment no hi haurà públic en els Jocs de Tòquio. A dues setmanes que cremi al peveter la flama dels Jocs de la XXXII Olimpíada, els organitzadors del certamen multiesportiu han decidit prohibir la presència de públic en l’esdeveniment, com demanaven les autoritats sanitàries i un ampli segment de l’opinió pública. La decisió, anunciada per la ministra per als Jocs, Tamayo Marukawa, arriba després que ahir el primer ministre japonès, Yoshihide Suga, declarés un nou estat d’emergència per a Tòquio, el quart des que va començar la crisi sanitària. “És una veritable llàstima que els Jocs s’hagin de celebrar d’aquesta manera tan limitada, per la propagació de les infeccions. Ho sento moltíssim per aquells que ja tenien entrades i els residents locals que tenien moltes ganes de veure els Jocs”, va dir la presidenta del comitè organitzador, Seiko Hashimoto.
Etiquetes
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2021 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts