Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Els jugadors tricolors, amb la samarreta amb el nou escut de l'FC Andorra.
FCA

joan va dir..
Tens tota la raó Joan però una mica de sensibilitat no estaria malament amb l'escut del club més historic del país.

Logo feroz va dir..
El FCA estaba en fallida tecnica abans de la compra. Si no és per Piqué, hauria desaparegut. Podriem citar noms i cognoms dels responsables, inclos el d'algun funcionari que portava la comptabilitat d'estranjis en la epoca de l'Emili Puig.

Em sap greu despertar a algú. El club no es dels socis des de el moment que es converteix en societat anònima i Kosmos i altres compren la societat. Ara té uns accionistes, i els amos fan amb les empreses el que els hi rota. Final de la discusió. Que tinguin zero de sensibilitat, molt de prepotència i poca mà esquerra per trobar aliats en lloc de fer-se enemics a cada pas que donen es un altre tema. Es el que té gestionar des de BCN. I no precisament pique, que no es més q un conseguidor, q fa q els q manen vagin bojos per posar-la catifa per fer-se la foto.
De la mateixa ma era que van comprar el club, se l'en portaran quan la situació els interessi. Amb el tema del camp, ja fa dies q parlen a fora amb uns i altres.
Son els negocis, my friend

L'escut no és pot canviar així com així,i sense consultar-ho als socis com va fer el Barça i per cert l'assamblea els hi va tirar endarrera ( quan solament volien treure les lletres FCB ), espero que rectifiquin per què és una vergonya.

Pot haver estratègies de màrqueting. Pot haver gustos diferents. Però el que resulta indiscutible és que 79 anys d'història, amb molts alts i baixos, cauen ahir per l'aigüera. I la decisió, sense poder protestar ningú, recau en persones que fa molt poc que hi són i què igual d'aquí poc no hi seran. És una pena. I al mateix temps una oportunitat per reflexionar. Molts dels ofesos pel canvi passaven olímpicament del club abans que arribés el Piqué. Els era igual si desapareixia. Doncs bé, ja ho ha fet. L'Fc Andorra ja és història. Ara és una altra cosa i almenys els amos ho expliquen sense caretes. Una altra cosa és la simpatia que puguin despertar amb aquest tó d'aterrar a Andorra per il.luminar els 4 catetos que hi viuen.
Respondre
L'aspecte gràfic fa jugar millor ?
Respondre
Ostres quin nyap!! No crec que el Piqué s'atrevis a fer això amb l'escut del Barça. Els socis l'Haurien matat. Però aquí que hi ha quatre pobrets de muntanya deu pensar que pot fer el que li dona la gana. La història? Quina història? No és la seva ni la dels dos socis (mercantils) andorrans. Els aficionats? Que ens donguin!!
Fins aquí he arribat. No hi aniré més. Ja tinc clar que a la que pugui es ven el club.

Quins collons voler comparar aquest nyap lowcost amb l'exercici de disseny que van fer per al logo del Juventus.

Diga-li a un del barça o un del madrid que li canvien l'escut que ha portat la seva samarreta tota la vida per un logo de fàbrica de pinsos, a veure que els hi sembla. Ho han consultat als socis o abonats ? No cal. Ells fan i desfan. El futbol és del fans ,oi Gerard...
Respondre
joan va dir..Em sap greu despertar a algú. El club no es dels socis des de el moment que es converteix en societat anònima i Kosmos i altres compren la societat. Ara té uns accionistes, i els amos fan amb les empreses el que els hi rota. Final de la discusió. Que tinguin zero de sensibilitat, molt de prepotència i poca mà esquerra per trobar aliats en lloc de fer-se enemics a cada pas que donen es un altre tema. Es el que té gestionar des de BCN. I no precisament pique, que no es més q un conseguidor, q fa q els q manen vagin bojos per posar-la catifa per fer-se la foto.
RespondreDe la mateixa ma era que van comprar el club, se l'en portaran quan la situació els interessi. Amb el tema del camp, ja fa dies q parlen a fora amb uns i altres.
Son els negocis, my friend
El Club continua sent dels socis tot i que no ho saben, el primer equip s'ha constituït en SAOE i hi hauria d'haver un conveni entre club i aquesta SAOE...
Modificar l'escut no és potestat del club però qui ho hauria de controlar ja se li ha vist el llautó moltes vegades.