Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Repercussió va dir..
Repercussió? Va home va… Si s'hagués de repartir els diners per repercussió la Vicky rebria més diners dels que rep, la sel·lecció de futbol també hauria de rebre més diners (un partit contra Irlanda el veu més gent que tots els partits de la temporada del bàsquet junts), el cony de FCA de Piqué hauria de rebre més diners perquè està dia si i dia també a la premsa… si de repercussió depengués, els diners estarien més repartits. Tens raó que un club a Federale 2 no té tant impacte com el bàsquet, però si que el té en un territori diferent que també pot interessant per Andorra. I amb una altra cosa tens raó, no són 2 milions els que rep, són més si a part del Govern i Turisme li sumes Andorra Telecom, que entenc que també fica diners per quan juguem per Espanya captar clients…és indefensable ho miris per on ho miris i no hi ha cap argument que sostingui que el bàsquet rebi 2 milions sent una societat privada i la resta d'esports no arribin als 100.000€.

La base del FCA entrenara i jugara al nacional o al comunal?
Crec que govern s'hauria de preocupar per la base del FCA que es on i esta posant diners…
Per lo vist la base no li preocupa s ningu

Olivier Bracque va dir..
El BC Andorra juga al poliesportiu d Andorra! En teoria és una SA esportiva! Paga lloguer? Mediocre! Rep diners de l estat de forma directa! Més de 2 milions d euros per temporada! És normal?!

Diners va dir..
Pagat per la UEFA per la promoció del futbol nacional i els seus clubs i seleccions. No pas per entitats privades, amb anim de lucre. EL FCA és una SAD i per tant, como tota empresa, ha de sufragar les seves necessitats i costos amb els seus propis recursos

Tot molt maco va dir..
Hi ha un camp molt maco a la Massana, pagat per la UEFA, poden pujar a entrenar allá adalt.

Primera RFEF ???
Respondre
Però finalment quina federació internacional va posar diners per fer aquest camp? Futbol o Rugbi?? Doncs ja està... qui paga mana...
Respondre
Indefensable va dir..
Em pots dir la repercussió mediàtica d'un equip a Honneur per justificar 2 milions d'euros (que són menys...)? I a Federale 2? Com sou la "família"... Sempre amb les comparacions...

Però si tenen un camp molt bonic a ALAS de la FAF que actualment esta sense us
Perquè no marxen allà provisionalment? Total juguen a la lliga catalana
Indefensable va dir..Repercussió? Va home va… Si s'hagués de repartir els diners per repercussió la Vicky rebria més diners dels que rep, la sel·lecció de futbol també hauria de rebre més diners (un partit contra Irlanda el veu més gent que tots els partits de la temporada del bàsquet junts), el cony de FCA de Piqué hauria de rebre més diners perquè està dia si i dia també a la premsa… si de repercussió depengués, els diners estarien més repartits. Tens raó que un club a Federale 2 no té tant impacte com el bàsquet, però si que el té en un territori diferent que també pot interessant per Andorra. I amb una altra cosa tens raó, no són 2 milions els que rep, són més si a part del Govern i Turisme li sumes Andorra Telecom, que entenc que també fica diners per quan juguem per Espanya captar clients…és indefensable ho miris per on ho miris i no hi ha cap argument que sostingui que el bàsquet rebi 2 milions sent una societat privada i la resta d'esports no arribin als 100.000€.
RespondreBCA. Competeix a ACB( entre el top5 de les millors lligues nacionals del món al seu esport) i la tercera lliga internacional del món (darrere de la NBA i l'Eurolliga)
FCA. Competeix a la tercera categoría del fútbol espanyol.
Vicky. Tennista amb una projecció impressionant i una esportista que hem de cuidar com país.
VPC filial del Pamiers. Competeix a la vuitena categoria del rugby francès.
Els tres primers, d'una manera O altra tenen repercussió mediàtica.
En el cas del VPC quants partits es retransmeten a nivel internacional? En quin canal? Que justificaria una despesa més gran en aquest esport? Un esport que rep 220.000€ directes més l'ús d'un estadi pel qual no ha ficat un cèntim?
Això sí que és indefensable.