Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Detall d'una de les zones malmeses de la pista d'atletisme de l'Estadi Comunal.
FEDERACIÓ D'ATLETISME

De traca... Des del 2005 quantes actuacions ha fet el comú ALV al comunal? Per què no ha mostrat el COA aquesta preocupació abans? Per què no mostra la mateixa preocupació per les piscines? Que es fan amb els diners de solidaritat olímpica? Hi ha algun programa d'aquests ajuts que rep el COA que inclogui millores d'instal·lacions? Estaria disposat a renunciar el COA als més de 100.000€ que rep de govern per fer un tartan amb cara i ulls? O una piscina olímpica? Lo del COA comença a ser un acudit sense cap mena de gràcia. Així que senyors, menys preocupació i més SOLUCIONS.
Respondre
Laburra va dir..
Fa anys que hi ha queixes per l estat de la pista i el favoritisme del futbol envers altres esports. Esperem hi hagi una solucio

Eramos pocos y parió la burra... I no et preocupava l'estat de l'instal. lació en els darrers anys? I no et preocupa la manca de piscines olimpiques?
Respondre
Més val tard que mai!! Ara quins inútils aquests gent del COA
Respondre