Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Els jugadors de la selecció, al Mundial B de Barcelona disputat el 2019.
FEDERACIÓ ANDORRANA DE PATINATGE

Tribunal va dir..
Aquesta gent de la junta aneu ben desesperats. Deixeu de mirar de justificar el que és injustificable amb arguments tan pobres que tothom sap que són mentida. És veu d'una hora lluny que només vosaltres esteu a favor de la vostra decisió. Espero que sigueu capaços de posar-vos d'acord. Prou de fer mal a l'esport, sisplau!

Tribunal va dir..
Per tant, només mirem quan ens interesa i sovint ens oblidem del passat o fem veure que no tenim memòria.
(Reflexió d'un veterà del hoquei vingut de fora)

Pau va dir..
Trist no, aquest argument és del tot cert. El senyor Climent Padrós era entrenador del Llorenç abans de ser seleccionador, és més, el Climent i la família Miquel mantenen una molt bona relació d'amistat, així que l'argument de personalismes fora.
Segon argument, el del joc del senyor Umbert. Voldria recordar, que Climent Padrós al Mundial del 2009 fet a Vigo, amb la millor selecció que ha vist mai aquest país, va perdre tots els partits i va fer baixar de categoria la selecció andorrana, el que va provocar que aquesta desapareixes. A més a més, en la gran majoria d'equips on ha estat el senyor Padrós, també els ha fet baixar de categoria. I per sort o per desagracia es va elegir aquest senyor i la cosa ha anat prou bé, encara que si aquests xavals són tant bons, hauríen d'haver quedat primers del mundial B. Per tant, un altre argument tombat ja que el senyor Umbert té un currículum molt més complert i ple d'èxits.
Deixem-lo treballar!

A títol personal, la Federació Andorrana de Patinatge s'ha equivocat en la elecció del seleccionador Nacional.Es un grup de jugadors que porten molts anys jugant junts els les diferents categories, necessiten millorar amb tècnica i tàctica, sobretot connectar amb l'entrenador, que es la base d'aquesta millora, son joves però tenen molta experiència i "saber estar", el seu recorregut com a jugadors encara es molt llarg.
Es evident que la persona escollida, per mi, coma persona que segueix l'hoquei NO es la mes adequada per el seu sistema de fer i entendre l'hoquei, i per portar aquest grup de jugadors compenetrats ja i molt tècnics a l'hora d'entendre un joc col·lectiu i d'equip.

Pau va dir..
Que vols dir que el Bernat sí que els necessita?

Que trist haver de recórrer a aquests arguments tan pobres...
Climent Padrós va decidir fitxar a Llorenç Miquel anys després de ser el seleccionador, i no l'inrevés, com és el cas d'ara.
Potser ningú ha dit mai res perquè tots sabem que en Llorenç és un dels millors jugadors que ha tingut mai aquest país i no ha necessitat mai aquests xanxullos per arribar a dalt de tot.

Reduir el problema actual de la selecció a una lluita entre dos bàndols de pares és no conèixer la raó del conflicte. Estem davant un equip de persones adultes amb criteris propis que saben d'hoquei perquè forma part de les seves vides que prenen les decisions de forma individual deixant a banda conflictes personals del passat.
Respondre
Ja era hora que sortís a la llum la veritat. Que l'ex seleccionador fos l'entrenador d'un dels jugadors (Llorenç Miquel) que està promovent aquest “boicot” per un motiu semblant és un fet. Em pregunto perquè en aquella ocasió no es va queixar ningú....
Respondre
Amb Roger Corral això no passava
Respondre
Olga va dir..Aquesta gent de la junta aneu ben desesperats. Deixeu de mirar de justificar el que és injustificable amb arguments tan pobres que tothom sap que són mentida. És veu d'una hora lluny que només vosaltres esteu a favor de la vostra decisió. Espero que sigueu capaços de posar-vos d'acord. Prou de fer mal a l'esport, sisplau!
RespondreBenvolguda, jo no formo part de la junta, que s'ha equivocat molt també, ambdues parts tenen la culpa del que ha passat. Segons tu, els meus arguments són pobres i manquen de veracitat. Doncs t'invito a que revesis l'hemeroteca, i si saps quelcom de hoquei, que no ho dubto, sabràs la veritat. T'ho diu una persona que va ajudar a fer crèixer aquest esport al país, i amb tots aquests anys, en cap equip ni selecció he vist que els jugadors es triessin l'entrenador. És molt greu! En una cosa estic d'accord amb, aquest esport, està ferit de mort, ara és el torn de la Junta per reconduir-ho.
Però, et faré una pregunta; Només hem de valorar la feina feta dins la pista o també la de fora? I la de fora ja et dic jo que no s'ha complert per res. En el meu temps, nosaltres, anavem a veure els petits del club, els hi lligavem els patins i s'els hi il·luminava la cara. I amb això ho dic tot, la selecció es lliuta dins de pista i també fora (que és el més important).