Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Jaume Esteve ha traspassat aquesta matinada
Fernando Galindo

Bon mati.
He sentit la trista notícia .... i m'agradaria escriure't sobre en Jaume, a qui vaig tenir l'oportunitat de conèixer i amb qui vaig compartir grans moments del 90 al 93 amb el VPC andorrà i, en particular, amb la selecció nacional de rugbi... Jaume capità , Jaume va invertir com mai en la seva tasca com a capità ... Li vaig agradar l'home, el jugador...
Condol a la seva família, família i amics...
Bernard CABUZAT

Adeu estimat amic , una vida dedicada al esport,i no sempre facil, ,vaig jugar molts sets de tennis amb tu i et trobare a faltar moltisim.
Descansa en Pau

Jaume... Et trobarem a faltar...quina mala notícia.... No hi ha paraules....
Respondre
DEP Jaume
Sense dubte et trobarem a faltar!!!

Descansa en pau Jaume
Et trobarem a faltar per aquestes muntanyes

No et coneixía pas de muntanya.Soc de més edat.Que el Senyor t'acullí en el seu SI. ¡Hi estaràs bé !!
Respondre
Lo siento mucho,era formidable,guardare siempre un gran recuerdo de Jaume ,una gran persona .Un abrazo con todo corazon para su gran familia,Susana CURT
Respondre
Adeu Jaume, el 2021 no podia començar pitjor.

Et vaig coneixer pel mon del tennis, amb les meves filles, i tinc un gran record de tu. Quin greu. El meu condol a tots, familia i propers.
Respondre
DEP Jaume.
RespondreGran ha sigut la meva sorpresa.
No oblideu que ha sigut també un gran informatic, que ha dirigit la seva empresa molt be acompanyat.
Un amic i un competent molt humild i molt legal en la seva professió.
Molts records de final de fires.
Condols a tota la familia. Sempre et recordare.
Francis