x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Futbol

Lima afirma que seguirà la campanya de “desprestigi”

El jugador de l’Inter assegura que continuaran sortint informacions contra la seva persona
Lima afirma que seguirà la campanya de “desprestigi”

Lima afirma que seguirà la campanya de “desprestigi”

Lima afirma que seguirà la campanya de “desprestigi”

Actualitzada 17/10/2020 a les 06:19
Ildefons Lima no va voler comentar ni analitzar les informacions aparegudes al Diari al voltant dels presumpte arranjament del partit entre l’Inter Escaldes i el Sant Julià a les semifinals de la Copa Constitució. En aquest sentit, segons va publicar aquest rotatiu en l’edició d’ahir, l’empresa especialitzada Stats Perform Integrity té molt clar que l’evolució que van tenir les apostes en l’esmentat partit és injustificada i no respon a una lògica, a excepció que el resultat del partit estigués pactat abans. En aquest sentit, Lima va subratllar que “aquesta informació que ha sortit avui [per ahir] és vella i, a més, hi ha una investigació en curs i no tinc res més a dir ni a parlar”. El central va afegir que “sé de vàries fonts que seguiran traient informacions meves falses, contra mi, per desprestigiar-me”. Lima va afegir que “és curiós perquè soc superdolent però m’arriba molta informació per moltes bandes i sé que seguiran publicant coses”. El futbolista va continuar amb el fil i va assegurar que “m’entristeix la manera d’embrutar el nom del futbol del país i les persones que tenim aquí”. A més, va insistir que “en lloc d’aprofitar totes les coses bones que tenim per donar-li visibilitat i una bona imatge del país, s’embruta d’una forma molt trista”.

D’altra banda, Lima va confirmar que ha presentat una querella criminal contra la junta de la Federació Andorrana de Futbol (FAF) per coaccions i va lamentar la inacció del Govern en el seu afer, el de l’exclusió de la selecció per motius extraesportius.
Etiquetes
  • #15 Riky martin
    (17/10/20 20:34)

    Este tio lo vi el otro dia en la porsche,y por la manera como habla debe pensar que es algun dios o algo parecido...enfin.gente con doble cara de los de toda la vida

    Respondre
  • #14 Sentit comú
    (17/10/20 15:22)

    A quí li importen els problemes d'aquest tio cansino?? Pro de donar-li coba. Això no és notícia, és promoció personal gratuïta.

    Respondre
  • #13 Retni
    (17/10/20 14:21)

    David va dir..
    Ostres no se si es refereix al adolfo baines pero pel futbol nacional ha estat una patacada perdre un entrenador amb el seu perfil. No soc de gens de Lima, el veig un interessat. Si l'inter que em sembla un equip amb moltissim potencial i amb una bona gestio es desprengues d'aquest "chupoctero" i establicin una nova comunicació amb la FAF el futbol nacional podria fer aquest passet endavant que encara cal. Ara be... si la direcció o quelcom de l'inter era sabedor del pressumpte arranjaments quedaria en entredit la seva gestió (esportivament no els hi calia)

    Respondre
  • #12 David
    (17/10/20 13:33)

    I per culpa d'aquest senyor han acomiadat a la persona q no va entrar en aquest joc contaminat 

    Respondre
  • #11 Inmodestia
    (17/10/20 13:15)

    Este Sr cree tener un contrato obligatorio con la selección, te puedes quedar fuera por extradeportivo, deportivo o por mala fé. Nada que reclamar, que no es un contrato.

    Respondre
  • #10 Jo
    (17/10/20 11:53)

    lima, has mirat si hi ha alguna lliga de veterans que t'acceptin per l'edat?

    Respondre
  • #9 Pardalet
    (17/10/20 11:52)

    Parla d'informacions antigues quan es tracta d'un informe nou i que la policia està investigant i que encara no hi ha conclusió. Em sembla que el que és antic és el seu certificat de naixement. Ja és hora que es retiri i deixi lloc els joves, perquè arrossegar-se pels camps de futbol no és un bon exemple

    Respondre
  • #8 Increible
    (17/10/20 10:42)

    Però qui es pensa que és? Però es creu tot el que diu? I de la gravació del pacte no diu res? És un doble que ha imitat la seva veu? No serà que té moltes coses a amagar? Altres partits on ha estat implicat? Que deixi de plorar. Aquest paio ha fet molt mal a molta gent

    Respondre
  • #7 Rui
    (17/10/20 10:41)

    Que tío más pesado  es muy cansino 

    Respondre
  • #6 Papa Francisco
    (17/10/20 10:17)

    Roger va dir..
    També vol l'actuació del Papa i del Bisbe....Increible. 
    Que treballi una mica, q no sap el q és. Con que té 24 hores de temps lliure al día i no sap que fer, ésta enganxat tot el día a les xarxes socials..... TREBALLANT!!!

    Respondre
Veure’n més
15
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts