Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
David Walker en un duel aquesta temporada.
Fernando Galindo

Error garrafal! Aquest noi estava començant a agafar ritme i millorant temporada a temporada un jugador important que aportava molt. No entenc aquesta directiva, l any passat amb dylan ennis i aquest any amb david walker. Com sigui veritat que aixo vingui perque va marxar durant la cuarentena es per alucinar. Guardem els paquets i fem fora el talent, patetic.
Respondre
Que consti que no ha marxat, l'han martxat. Una vergonya, i era un jugadoràs !
Respondre
No estava aprenent catala ?
Respondre
A aquest pobre nen el president no li ha perdonat, que estan tot el temps del Covid a un pis que viu sol, fes un anar hi tornar a veure els seus pares. L'any passat tenia millors ofertes que la nostra i va preferir Andorra dos anys mes. Ara li faran la gran despedida hipòcrita com al Peñarroya.
Respondre
Decideixen rescindir el contracte a david walker pero mantenim guillem colom. Sens dubte tot un exemple de gestió d un club professional. Despedin jugadors de qualitat i compromesos amb el club (cosa mes que rara en aquest esport i en equips de la nostra talla) i mantenint a jugadors a anys llum del nivell que es requereix. Despres quan l equip es desmorona sistemàticament en els moments clau ens demanem perque.
Respondre