Més promoció turística del país a la fase final de l'ACB

Andorra Telecom també cedeix els seus espais a Andorra Turisme, seguint la idea de MoraBanc

Primer entrenament del MoraBanc a ValènciaBCA

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

L'ACB va decidir cedir de manera gratuïta espais publicitaris als col·laboradors dels equips participants de la fase final de la Lliga Endesa, en la qual es preveuen audiències importants similars a la de la Copa del Rei. Així, els patrocinadors del BC MoraBanc Andorra podran tenir publicitat de franc durant els cinc partits del conjunt tricolor. L'entitat bancària que dona nom a l'equip, però, va optar per donar els espais que li pertocaven a Andorra Turisme, per tal d'intentar atreure més turistes de cara a l'estiu. Ara, és Andorra Telecom qui s'ha sumat a aquesta iniciativa, cedint els seus espais de publicitat a la promoció turística del país. "Vam veure la idea de MoraBanc i no vam tenir cap dubte a seguir la seva iniciativa i cedir tota la publicitat digital a la promoció d’Andorra com a destinació turística. Ara més que mai toca jugar en equip i intentar maximitzar els impactes promocionals de país", ha indicat el portaveu de la companyia de telecomunicacions, Carles Casadevall. Per la seva part,la directora de màrqueting i comunicació d’Andorra Turisme, Noemí Pedra, ha agraït novament el gest. "Entre tots sumem per Andorra i aquesta és la bona línia", ha comentat. Els espais publicitaris d'Andorra Telecom estan valorats en 36.500 euros.

tracking