x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Rugbi

La neu al Nacional no es toca

El VPC ha d’ajornar els partits perquè el Govern no disposa de la maquinària especial ni un protocol per retirar la neu
Els esports que es practiquen a l’aire lliure a Andorra sempre tenen el condicionant durant l’hivern de la neu. Tothom és conscient que davant una gran nevada, és més que probable que es puguin ajornar partits i competicions. Després de la primera gran nevada que ha caigut aquests dies, però, només hi ha hagut un esport que s’ha vist afectat: el rugbi. L’FC Andorra, que ahir va ajornar el partit dues hores per evitar la gelada de fa un parell de setmanes, sí que podrà jugar després que el comú d’Encamp retirés ahir la neu de Prada de Moles. També
  • #9 Jordi
    (25/01/20 18:23)

    Jaaaaaajajajajjaja una pasta la gespa aquesta i ara no sabem com treure la neu. I quants millers costa la maquineta especial? Mare meva... quins cracks!!!

    Respondre
  • #8 Perot
    (25/01/20 16:43)

    ENS HEM TORNAT TONTOS PER NECESITAR UN PROTOCOL PER TREURE LA NEU ?

    Pala i ganes de treballar. Mare de deu colla de inútils  

    Respondre
  • #7 Estebitas Cueceleches
    (25/01/20 15:21)

    El funcionaris?Haurien de netejar la neu el VPC o la FAR que son els que fan us de dites instalacions.O han de anar a netejar la neu la UEFA o la FAF?Al menys la neteja de les instalacions d'aquest no van a carrec del contribuyent.

    Respondre
  • #6 Jaime
    (25/01/20 14:39)

    Els secretaris d'Estat haurien denser nomenats en base a formació, capacitats i experiencia, i no per amiguisme. Després passen aquestes coses

    Respondre
  • #5 República cubaiti
    (25/01/20 14:16)

    Pot ser necessitem ajuda d'un altre país, aprofitant que som iberoamericans podríem preguntar a Cuba...

    Respondre
  • #4 Si no ho dic, exploto!!!
    (25/01/20 12:47)

    Pala i carretó, panda de vagos aquests funcionaris !!

    Respondre
  • #3 Rafa
    (25/01/20 12:21)

    L'esser huma cada vegada mes estupit i amb l'ego mes pujat, si no neva perque no neva, si neva perque neva... :-(

    Respondre
  • #2 Romàn
    (25/01/20 10:58)

    Si us plau, no feu res, esperar que la neu es fongui .....

    Respondre
  • #1 jep
    (25/01/20 09:58)

    Maquinaria especial? simplement operaris disposats a treure la neu amb les eines de que es disposen. Ganes per fer les coses es e que falta!! O es que als altres camps de la resta del mon no es treu la neu quan neva... Mirar camps del mon on neva!!!

    Respondre
9
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts