Acabar una fase de classificació per a un Mundial amb tres derrotes entra dintre de la realitat d’una selecció com l’andorrana. Ahir els nois de Xavi de la Rosa van tornar a caure, aquest cop amb Kosovo, però van oferir una gran imatge, es van avançar en el marcador i van deixar clar que els passos que fa aquest equip de cara al futur són ferms i decidits.
Acabar una fase de classificació per a un Mundial amb tres derrotes entra dintre de la realitat d’una selecció com l’andorrana. Ahir els nois de Xavi de la Rosa van tornar a caure, aquest cop amb Kosovo, però van oferir una gran imatge, es van avançar en el marcador i van deixar clar que els passos que fa aquest equip de cara al futur són ferms i decidits.
“Kosovo ha fet el partit que esperàvem”, va comentar el tècnic andorrà. “Són molt efectius i nosaltres hem notat una mica el físic. Ha estat una llàstima perquè hem perdut ocasions molt clares”,