L’entrenador del Bàsquet Club MoraBanc Andorra, Ibon Navarro, es va felicitar per la cinquena victòria de l’equip al Top-16, que permet mantenir el full de serveis intacte al Poliesportiu en competició europea. Navarro va reconèixer, contrariat, que “no hem començat amb l’energia necessària. Hem tingut problemes de lesions, malalties [Vitali, el darrer afectat pel virus estomacal], i ens ha costat entrar. Tot i això hem guanyat i estic content perquè era molt important poder lluitar pel lideratge del grup a la darrera jornada”.
El tècnic vitorià va explicar que “quan no comences bé el partit és difícil fer coses senzilles correctament.