L'esquiadora Aina Martí, que ahir va quedar en tercer lloc a l'eslàlom, s'ha endut la medalla d'or a la prova de gegant sub-14 del Trofeu Borrufa. Martí ha realitzat un temps d'1'02''12 a la primera mànega i 58''64 en la segona que l'ha fet triomfar amb un total de 2'00''76. La medalla de plata ha estat per a la italiana Matilde Casse que ha compatibilitzat 13 centèsimes de segon més que l'andorrana. A la classificació, Júlia Barcons ha quedat 19a amb 2'09''66, seguida per Paula Mortes amb 2'09''93. Judit Cerqueda ha quedat desqualificada a la primera mànega.
Pel que fa a la classificació del gegant masculí, Alvar Calvo ha fet podi ja que ha estat cinquè, amb un temps de 2'04''48. En 12a posició ha quedat Jan Pujol (2'06''88), en 14a Nicolas Piccino (2'08''81) mentre que Pirmin Estruga ha hagut d'abandonar a la segona mànega.
El gegant sub-16 s'ha suspès pel vent i l'organització espera que demà es pugui realitzar la prova.
Es una crack!!
Respondre