El MoraBanc Andorra no competirà ni un moment a cap pista on hi hagi insults racistes. “No jugarem ni un segon en una instal·lació en què hi hagi comportaments racistes. Si es dona el cas i no se’ns dona una solució ens negarem a reprendre el joc.” Aquesta va ser la reacció del club després que durant el matx de dissabte a la lliga ACB part de l’afició de l’UCAM Múrcia increpés el pivot Moussa Diagne dient-li “mico”.
L’entitat va fer oficial aquesta postura a través del seu perfil de Twitter, en què va assegurar que “durant el partit de dissabte
Si senyor, aquesta és l'actitud. Que s'hauria de fer extensible à altres esports i els seus hooligans. Em refereixo naturalment al futbol i els incívics que arrastra. Ni racisme ni incivisme (insults, destrosses mobiliari etc). Hem de retornar el seu "Esperit" a l'esport.
Respondre