Aina Martí puja al tercer graó del podi a l’eslàlom sub-14 en una jornada marcada per la desfilada i la inauguració
Després que les condicions meteorològiques impedissin celebrar dilluns el tret de sortida, la 27a edició del Trofeu Borrufa va viure ahir la seva jornada inicial. Un primer tast de la competició referència de l’esquí de base que només va aportar una medalla a la delegació andorrana, la d’Aina Martí en l’eslàlom sub-14. El primer dia, com és habitual, va estar marcat per la cerimònia d’inauguració, amb la desfilada dels participants, més de 200 esquiadors i 36 equips de 27 països diferents.
A la pista de les Canals, que no es trobava en les millors condicions, Aina Martí va completar la prova