L’andorrà va firmar el sisè millor temps a la primera mànega i al final va acumular 1’55’’48
Axel Esteve va acabar dotzè a l’eslàlom gegant FIS que es va disputar ahir a l’estació italiana de Folgaria. Després de marcar el sisè millor temps a la primera mànega amb un registre de 55’’15, a la segona va estar un xic més lent i va acumular un total d’1’55’’48, que li va fer perdre algunes posicions a la classificació final. Malgrat això, el seu rendiment li va permetre aconseguir 17,59 punts FIS, que donen encara més valor a la seva actuació, ja que és una xifra millor que els 21,60 que tenia. “Ha fet una bona cursa, amb dues