Les seleccions Sub-17 i Sub-19 ja coneixen els seus rivals per a la fase de classificació dels europeus de la categoria. Pel que fa a la Sub-17, ha quedat enquadrat al grup 3, juntament amb Irlanda, Israel i Montenegro. Aquest grup, amb seu a Irlanda, tindrà lloc del 12 al 18 de novembre del 2019. El seleccionador, Eloy Casals, va manifestar que es tractava d’un grup “complicat i amb tres seleccions que optaran per classificar-se i d’un nivell similar”. Casals va afegir que “no hi ha cap coco i esperem ser capaços de competir perquè hem millorat molt”.
Per part seva,