L’esquiadora andorrana va completar la prova en un temps d’1’57’’49, a dos segons i mig del primer lloc
Bona actuació de la delegació andorrana en el segon eslàlom gegant de la FIS. Sissi Hinterreitner va acabar en una meritòria sisena posició i d’aquesta manera va millorar els resultats de la delegació en la primera jornada. Zoe Ramírez i Carla Mijares van acabar 28a i 30a, respectivament.
Amb una marca d’1’57”49, Hinterreitner es va quedar a poc més de dos segons i mig de la vencedora de la prova, la noruega Andrine Maarstoel, que amb un temps d’1’54”94, va tornar a ser la millor classificada, repetint l’èxit del primer eslàlom.
L’esquí del Principat va tenir sort diversa, ja que malgrat el