x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Bàsquet

El MoraBanc vol fer somiar amb la nova campanya

El club estrena la nova imatge amb el Brut com a protagonista
El MoraBanc Andorra va presentar ahir la campanya d’abonats de setembre i la nova imatge de l’entitat. Sota el títol #TuDissimula, l’espot explica una reunió dels equips aspirants a guanyar l’ACB, i dues bessones, Mai i Por, que representen els tricolors, s’acaben emportant el trofeu.
El director de comunicació del club, Gabriel Fernàndez, va explicar que la campanya vol reflectir que “sentim que estem per a més coses i que podem jugar un paper en aquesta lliga més enllà d’acompanyar els grans perquè ens ho hem guanyat”.
Els preus es mantenen respecte a l’any passat entre els 195 i 485 euros (en
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2024 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts