x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Bàsquet

El MoraBanc vol fer somiar amb la nova campanya

El club estrena la nova imatge amb el Brut com a protagonista
El MoraBanc Andorra va presentar ahir la campanya d’abonats de setembre i la nova imatge de l’entitat. Sota el títol #TuDissimula, l’espot explica una reunió dels equips aspirants a guanyar l’ACB, i dues bessones, Mai i Por, que representen els tricolors, s’acaben emportant el trofeu.
El director de comunicació del club, Gabriel Fernàndez, va explicar que la campanya vol reflectir que “sentim que estem per a més coses i que podem jugar un paper en aquesta lliga més enllà d’acompanyar els grans perquè ens ho hem guanyat”.
Els preus es mantenen respecte a l’any passat entre els 195 i 485 euros (en
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477