Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Presentació de la Roba Oficial de la delegació andorrana dels Jocs del Mediterrani


Jajaja. Un top-8? No em feu riure. Això si, portem el millor cap de delegaciò de tots! Força Jordi! Ets el millor. Soc una admiradora teva.
I què li ha passat al Joan Tomàs? Algú ho sap?
Força Andorra!!!
Senyors del COA, la roba és la mateixa de l'any passat de San Marino. No cal que la torneu a presentar. A qui voleu enganyar? I així en tot. Gasteu-vos els diners en els esportistes, dinosaures
Respondre