Ús de cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i mostrar-li publicitat relacionada amb les seues preferències. Si continua navegant, entenem que accepta el seu ús.
x
Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Les seleccions andorranes infantil i cadet es van coronar campiones dissabte a les respectives categories al Torneig internacional femení, celebrat a la Borda Mateu. Mentre que pel que fa a les alevines van ser sisenes. Hi havia equips catalans i francesos i l’FC Encamp, amb un segon lloc en aleví.