Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Presentació de les samarretes per a la selecció de bàsquet
Fernando Galindo

Los de Vallbanc creo que no se han dado cuenta que el basquet en Andorra sea lo q sea recuerda a Morabanc, seguro se han gastado un dineral, no sale ni su nombre en ningun lugar y todos viendo el basket piensan en morabanc.. Muy mal gasto han hecho ahí..
Respondre
És Vallbanc el lloc? Q pinta el bàsquet allí? Si aquest any s'ha sentit parlar de Vallbanc a tot arreu i contínuament ha sigut per el FC Santa Coloma que han fet una temporada increible i no crec que els hagin fet res de semblant, cap presentació de res ni res d'això. bàsquet? Al.lucino!
Respondre