L’esquiadora andorrana va caure durant un descens de la Copa d’Europa de Crans Montana dimarts
Males notícies per a la Federació Andorrana d’Esquí (FAE). Una nova lesió greu ha afectat una de les corredores, que estarà un llarg període de temps sense poder calçar-se els esquís i rodar en competició. Es tracta de Carmina Pallàs, que dimarts passat va caure en un dels descensos de la Copa d’Europa de Crans Montana (Suïssa) i es va lesionar de gravetat el genoll dret. Concretament, va patir un “esquinç d’alt grau, amb afectació en varis músculs de la part posterior i un trencament d’un lligament accessori que li produeix inestabilitat i que s’ha de tractar per artroscòpia”, segons