Bàsquet

Fidels al 'Mai por' per fer créixer la connexió entre l'equip i l'afició

El MoraBanc Andorra presenta una nova campanya d’abonats sota el ‘retocat’ lema ‘#Mésmaipor

Fidels al 'Mai por' per fer créixer la connexió entre l'equip i l'afició

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

#Mésmaipor. De cara a la nova campa­nya d’abonats, el Bàsquet Club MoraBanc Andorra continuarà fidel a #Maipor, lema que va presentar l’estiu del 2016 i el curs anterior el va portar a l’èxit absolut amb la classificació per a la Copa del Rei, la primera fase del play-off de la lliga Endesa i conseqüentment ser carn d’Eurocup aquesta temporada 2017-2018. El MoraBanc, sempre creatiu en aspectes d’atraure futurs socis i sobretot també a les xarxes socials, ha volgut extrapolar aquest crit de guerra lligant el que viu l’entitat amb situacions de la vida real.

Les imatges són significatives amb el primer pas d’un nadó, una escaladora al límit en una muntanya, un nen tirant-se a un llac, una declaració d’amor o un astronauta. Ara bé, la millor i probablement la que més bé defineix el full de ruta que està seguint el club des que va tornar a l’ACB és un peix amb els colors de la bandera del Principat que mostra una aleta de tauró lligada al seu tors i lògicament falsa. El que es podria definir com un llop amb la pell d’un be o un peixet inofensiu amb ànima de depredador. Els andorrans de ben segur que respondran positivament a aquesta divertida iniciativa per fer créixer la família del bàsquet, mentre que Joan Peñarroya i el seu staff tècnic tindran per endavant, principalment, la tasca de mantenir el feeling entre els seus homes i la graderia. Una sinergia que segurament tornarà a ser decisiva per donar una empenta en els moments complicats per dur a terme remuntades èpiques.

Actualment el MoraBanc Andorra sobrepassa els 2.300 abonats (en el mateix moment l’any passat n’hi havia 2.200) i a llarg termini vol arribar als 3.000, tal com va informar ahir a la presentació el director de comunicació i màrqueting, Gabriel Fernàndez. Pel que fa al primer balanç de la campanya #PortaUnAmic­aEuropa –finalitza el 29 de setembre a les 19.30 hores– “ha estat un degoteig constant i hi ha uns 120 nous socis. A més la majoria dels antics han renovat”, va explicar Fernàndez. Els preus per les noves altes, amb tarifes general, familiar, reduïda i infantil, van des dels 110 fins als 485 euros. Finalment, l’aficionat que vagi a tots els enfrontaments de l’ACB i l’Eurocup gaudirà d’un 10% de descompte de cara a la 2018-2019.

EL POLONÈS PRZEMEK KARNOWSKI JA ES TROBA A ANDORRA

El pivot polonès del MoraBanc Andorra, Przemek Karnowski, va arribar ahir a la nit al Principat després que caigués eliminat de l’Eurobasket fa uns dies amb la seva selecció. El nou gegant de l’equip entrenarà avui i segurament serà presentat demà i per tant ja està llest per posar-se la granota de treball, a partir d’ara, sota les ordres de l’entrenador egarenc Joan Peñarroya. El jugador compartirà la pintura amb Stevic i Diagné.

tracking