Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Bàsquet

Fidels al 'Mai por' per fer créixer la connexió entre l'equip i l'afició

El MoraBanc Andorra presenta una nova campanya d’abonats sota el ‘retocat’ lema ‘#Mésmaipor
#Mésmaipor. De cara a la nova campa­nya d’abonats, el Bàsquet Club MoraBanc Andorra continuarà fidel a #Maipor, lema que va presentar l’estiu del 2016 i el curs anterior el va portar a l’èxit absolut amb la classificació per a la Copa del Rei, la primera fase del play-off de la lliga Endesa i conseqüentment ser carn d’Eurocup aquesta temporada 2017-2018. El MoraBanc, sempre creatiu en aspectes d’atraure futurs socis i sobretot també a les xarxes socials, ha volgut extrapolar aquest crit de guerra lligant el que viu l’entitat amb situacions de la vida real.
Les imatges són significatives amb el primer
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477