Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Bàsquet

Renuncia a Shermadini

El MoraBanc Andorra no iguala l’oferta de l’Unicaja d’1,6 milions d’euros per dues temporades, incloent els drets d’imatge
Era un fet que es veia a venir des de feia temps. La gran temporada que ha completat Giorgi Shermadini el portarà el curs vinent a un equip gran d’Espanya que disputa l’Eurolliga, que era el gran desig del georgià des d’un inici. El MoraBanc li va presentar una oferta subjecta al dret de tempteig per mirar d’esgotar les opcions de retenir-lo, però l’Unicaja va respondre i des del moment que el conjunt malagueny li havia ofert un contracte, el club del Principat era conscient que el pivot no podria seguir. I no és per a menys perquè l’oferta del
  • #8 la ultima y nos vamos
    (07/07/17 14:45)

    F de F va dir..
    Mentres tu vius en los MUNDOS DE YUPI , ell va darrer de la pasta !!!! i a nivell profesional nomès ha fet per lo qui la pagaven o tu fas un extra o un minim al teu treball . Aixi si , treballa molt per pagar capritxis d`aquesta mena , de la meva butxaca per esport profesional a nivell andorra ni un duro I mes val que en el teu cor estigui la gent d`Andorra que per arrivar a fi de mes ho passen margres , i amb el fotiment de calers que dona Govern podrian viure com tu .

    Respondre
  • #7 dimitry
    (07/07/17 11:34)

    Evidentment que Sherma podia renunciar. Ningu es obligat de jugar enlloc. Ara la pela es la pela...

    Respondre
  • #6 esteve
    (07/07/17 07:26)

    Em recorda una mica a Howard Wright super temporada amb el Festina. El fitxen el Joventut i el Barca, no convenc en absolut i se'n desprenen tan rapid com el van fitxar...

    Respondre
  • #5 pere
    (07/07/17 07:25)

    F de F: tenia totes les opcions que volia, pero va arribar a Andorra amb la carrera per terra, aqui se li va fer un equip a mida, i es cert aquests dos anys ha donat molt per l'equip pero l'equip tambe ha donat molt per ell. I a la primera ha fotut el camp. Si es clar, ha de pensar en ell, pero jugadors grans com Dirk Nowitkzki o Kobe Bryant han jugat pel mateix equip, a les bones i a les males, quan els seus equips guanyaven el campionat i quan els seus equips perdien i ni es classificaven pels playoffs. Dirk aquest any 20 anys amb el mateix equip. Diferencia de mentalitat enorme.

    Respondre
  • #4 F de F
    (06/07/17 18:23)

    A tots els que heu fet aquests comentaris, dir-vos, si no m'equivoco, que es un jugador que te la opció de Dret de Tanteig per altres equips, i això es el que ha fet l'Unicaja, utilitzar-lo... A nosaltres només ens quedava la possibilitat de igualar la oferta, cosa que ha estat impossible... Ara be, si algú sap més i pensa que Sherma podia renunciar que ho digui, que tampoc ho tinc massa clar... Només queda desitjar-li tot lo millor, ha estat un gran jugador pel MoraBanc i personalment jo el portaré al cor. Amb ell hem disfrutat lo inimaginable, i qui digui lo contrari s'equivoca.

    Respondre
  • #3 Marta
    (06/07/17 17:19)

    Mercenari dels diners aquests no coneixen ni pais ni colors ni res. Tot la pela. 

    Respondre
  • #2 la ultima y nos vamos
    (06/07/17 14:42)

    Molt de pais , de mai por i de bejenades i a fi de comptes es nomès per que els jugadors busquin la pela . aixo ens passa per muntar aquest circ del basquet i que el Govern els hi regali un fotiment de calers perque 4 visquim a tutti pleni . I desprès fan gala d`andorranisme al pavello i en quan veuem un billet de 500 correm como conejos !!!!!! Si tenim una mica de sort i el Morabanc desapareix del mon profesional i comença a fitxar gent de Ansalonga , Prats , Certes i Pas de la Casa per jugar contra el Ponts , Vilanova de la Barca i el Prat de Llobregat que es el nivell del pais i no somnis de millionaris , mentres pagui la iaia tots a xuclar del BOTE !!!!

    Respondre
  • #1 pere
    (06/07/17 07:27)

    Fan una bona temporada i els pesquen els grans. Millor que juguin mediocre i aixi no marxaran. Aqui a Andorra tenia les condicions ideals per a triumfar, amb un equip construit per ell i sense pressio, a Malaga sera molt diferent. Tot dependra de com confrontara la pressio.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts