El MoraBanc Andorra va presentar ahir de la mà del president, Gorka Aixàs, el dia de les llegendes que se celebrarà diumenge (12.30 h) en el duel davant l’Estudiantes. L’acte va comptar amb Jaume Guri i Quim Colom, dos jugadors que van formar part d’aquell històric conjunt que la campanya del 1985-1986 va aconseguir ascendir a la primera divisió B (aleshores la segona categoria del bàsquet espanyol).
Des del club, per fer l’homenatge encara més impactant han dissenyat unes samarretes retro rèplica de l’època amb les quals el MoraBanc disputarà el xoc. Al descans els integrants d’aquella plantilla saltaran a la