

Felicitar als nostres esportistes, pero també hem d'esser realistes parque nomes participen 26 paisos i al mon son mes 200.Ho dic porque altres federaciones patim amb aquestos resultats perque si que tenim mundials on hi participen 200 paisos i no es valora tan com es fa amb la federació de montanya.
Respondre
Felicitació a la FAM per la feina efectuada. 10/10.
Respondre