Xavi Cardelús va tancar ahir els primers entrenaments de la pretemporada amb el seu nou equip del Campionat d’Europa de Moto2, l’Stylobike Petronas. En la segona jornada d’ahir, el pilot va rodar encara més ràpid que dimarts, concretament mig segon, i va assolir un millor temps d’1’46’’6, igualant el registre marcat en la cursa de la temporada passada, en la qual les condicions de pista eren millors i duia molt més rodatge.
En total, Cardelús ha sumat en dos dies més de 500 quilòmetres sobre la nova moto, fet que valorava molt positivament el corredor del Principat. “Tot i que teníem