Xavi Cardelús va poder rodar ahir per primera vegada amb el seu nou equip, l’Stylobike Petronas. Ho va fer al Circuit de Jerez, on va fer un total de 70 voltes en tandes de cinc i set voltes durant la jornada d’entrenaments que va completar, en la qual també van participar una dotzena de pilots que participen al Campionat del Món de Moto2.
L’andorrà va afrontar la jornada amb l’objectiu de retrobar sensacions després de quatre mesos sense rodar amb una moto sobre asfalt, així com el d’adaptar-se al nou equip. “Estic content de com han anat les coses aquest primer