Ús de cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i mostrar-li publicitat relacionada amb les seues preferències. Si continua navegant, entenem que accepta el seu ús.
x
Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
El Poliesportiu d'Andorra es va sumar dissabte al vespre al Mannequin Challenge, la divertida moda que s'ha fet viral a Internet i que consisteix en gravar un vídeo amb tots els protagonistes immòbils, com si haguessin quedat petrificats. Els seguidors del MoraBanc Andorra van participar en aquesta esbojarrada proposta que va fer el club al descans del partit d'aquesta setmana. Centenars de maniquís van emplenar, doncs, les grades per uns segons.