La selecció andorrana sub-20 va perdre ahir davant la selecció de Suïssa per 0 a 1, amb un gol dels amfitrions a la pròrroga. “No ens esperàvem aquest resultat, fa dos partits que no marquem i això ens ha passat factura”, va explicar el tècnic del combinat nacional, Roger Corral. En el cinquè partit d’aquest Europeu que es disputa a Pully, Andorra va plantejar un duel seriós, molt igualat, però li va mancar encert de cara a porteria tot i les ocasions. Al minut 2 de la primera part de la pròrroga va arribar la sentencia per als andorrans amb