Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


A veure...està molt bé el que fa, però no ens enganyem: sempre passa que a la ultima prova de la Copa del Mon hi participa tothom i alla sempre s'ha vist el nivell que té enfront dels millors...perqué els altre son millors i ja està! El Campio n'ha tingut prou en participar en 3 proves per guanyar i en canvi ell té que participar en quasi totes per fer punts. Si els altres participessin en totes, tothom sabría que no estaría ni entre els 10 primers... Ja sé que el que penso crearà neguit i possiblement malestar, però crec que tinc dret a opinar.
Respondre
Tots els diners per l'esquí. D'acord, és l'esport nacional, però la muntanya no? Trist per un dels millors corredors de muntanya del món i millor esportista d'Andorra de tots els temps. A la Fae hi ha peixos grossos.
Respondre
Totalment d'acord amb el comentari 2!! No es cap crack i tampoc es una promesa!
Respondre