El gros de l’expedició andorrana als Jocs Olímpics de Rio de Janeiro va començar ahir el seu viatge cap a la ciutat brasilera que divendres vinent donarà el tret de sortida a la competició amb la cerimònia inaugural. Esther Barrugués, però, ja es troba des d’ahir al país.
La tiradora, primera a debutar, dissabte 6 a partir de dos quarts de dues del migdia, hora andorrana, també ja va poder comprovar in situ l’estat de les instal·lacions que tanta polèmica han aixecat els darrers dies després de l’arribada de les primeres delegacions. “El gimnàs està molt bé, en canvi el servei