La Federació Andorrana de Gimnàstica va viure ahir la tradicional festa de fi de temporada amb la celebració de la Gimnastrada, al Poliesportiu d’Andorra. Festa que aquest any tenia un regust amarg en la setmana que es van donar a conèixer les subvencions del Govern. Eva Rodríguez, presidenta de la federació, criticava la quantitat rebuda (60.000 euros, amb un augment de 3.350 euros respecte al 2015). “No ens valoren prou. La subvenció que rebem no està en consonància amb la feina que realitzem. Tenim tres disciplines, gimnàstica rítmica i artística masculina i femenina, i fa molts anys que cobrem pràcticament